آموزش, آموزش محصولات مگاشید

آموزش اتصال سنسورها به HMI Delta ( دلتا ) – قسمت دوم

به نام خدا

قسمت دوم آموزش محصولات شرکت محرکه گستر آرشید

آموزش اتصال سنسورهای مگاشید به HMI Delta ( دلتا ) – بررسی سخت افزاری اتصال سنسورهای مگاشید به HMI

در این قسمت از آموزش محصولات شرکت محرکه گستر آرشید، با نحوه اتصال سنسورهای مگاشید به HMI Delta آشنا خواهید شد. این آموزش ها کاملا رایگان بوده و به صورت تصویری برای شما عزیزان ارائه خواهند شد. در قسمت اول از این آموزش، تمام جزئیات نرم افزاری برای قرائت مقادیر از یک حسگر دما و رطوبت مگاشید، در نرم افزار DOP Soft در این ویدیو آموزش داده شده است. در این قسمت، سخت افزار اتصال سنسورهای مگاشید به HMI دلتا بررسی شده است. روش آموزش داده شده، به صورت کلی برای تمام حسگرهای مگاشید (از جمله دمای آب و خاک، نور، PT100، گاز و …) قابل استفاده است. در قسمت های بعدی نیز آموزش های بیشتر (از جمله اتصال همزمان چند حسگر به HMI دلتا، اتصال کارت های ورودی/خروجی به HMI دلتا و …) برای شما مخاطبین و همراهان عزیز تدارک دیده شده است.

هدف از ارائه این مجموعه آموزشی، بررسی کیفیت و اطمینان پذیری سنسورها و کارت های ورودی/خروجی مگاشید از حیث پشتیبانی از پروتکل ModBus است. با مشاهده این ویدیوها، میتوانید از صحت عملکرد ماژول های مگاشید اطمینان حاصل کرده و با خاطری آسوده، از محصولات ما در سیستم های اتوماسیون خود استفاده کنید. بدیهی است در صورت استفاده شما از سایر برندهای PLC و HMI ، امکان استفاده آسان از محصولات مگاشید همچنان مهیا است، چرا که محصولات ما به خوبی از پروتکل مدباس پشتیبانی می کنند و قابلیت امکان استفاده از آن ها برای فعالان و متخصصان سیستم های اتوماسیون صنعتی، در هر پلتفرمی به خوبی فراهم شده است.

 

 

 

لینک ویدئو

لینک نمونه برنامه

 

برای سفارش حسگر مورد نظر خود به فروشگاه سایت مراجعه فرماید. در صورتی که به سفارشی سازی نوع بسته بندی و سایر مشخصات محصولات تمایل دارید، با شماره های پشتیبانی فنی شرکت (09032524796) تماس حاصل فرمایید.

موفق موید باشید