اخبار

حضور شرکت محرکه گستر آرشید در رویداد تقاضای فناوری صنعت کشاورزی

رویداد تقاضای فناوری صنعت کشاورزی با حضور روسای کمیته کشاورزی اتاق های بازرگانی سراسر کشور، مسئولین شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، صنعتگران و فعالان بخش کشاورزی و شرکت های فناور در حوزه کشاورزی، روز چهارشنبه 16 بهمن ماه سال 1398 به همت شرکت سنجش و دانش آریک در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد. در این رویداد، 53 نیاز فناورانه در حوزه کشاورزی و صنایع وابسته به شرکت های فناور اعلام شد.

شرکت محرکه گستر آرشید نیز به عنوان عضوی از خانواده بزرگ شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با تکیه بر تولید محصولات دانش بنیان در حوزه هوشمندسازی و اتوماسیون زراعت و باغداری، گلخانه، پرورش دام و طیور و آبزیان، در این رویداد شرکت کرده و به ارائه راهکارهای خود در زمینه های مختلف کشاورزی و صنایع وابسته پرداخت. غرفه و محصولات شرکت محرکه گستر آرشید در این رویداد مورد استقبال حضار محترم، متقاضیان فناوری های نوین در صنعت کشاورزی، مسئولان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و سرپرست محترم وزارت جهاد کشاورزی جناب مهندس عباس کشاورز قرارگرفت.

انعقاد سه تفاهم نامه همکاری در زمینه هوشمندسازی گلخانه، طراحی و ساخت تجهیزات اتوماسیون صنایع مرغ گوشتی و بازرگانی تجهیزات کشاورزی، از جمله دستاوردهای شرکت محرکه گستر آرشید در این رویداد بود.

انتهای خبر/

 

بازدید جناب آقای دکتر دخیل علیان، معاون محترم توسعه فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از غرفه و محصولات شرکت محرکه گستر آرشید

بازدید جناب آقای مهندس کشاورز، سرپرست محترم وزارت جهاد کشاورزی از غرفه و محصولات شرکت محرکه گستر آرشید