آموزش, آموزش محصولات مگاشید

بررسی اتصال همزمان سنسورها و کارت خروجی مدباس مگاشید به HMI Delta

به نام خدا

قسمت ششم آموزش محصولات شرکت محرکه گستر آرشید

بررسی نرم افزاری و سخت افزاری اتصال همزمان سنسورها و کارت خروجی مدباس مگاشید به MHI Delta (دلتا)

در این قسمت از آموزش محصولات شرکت محرکه گستر آرشید، با نحوه اتصال همزمان سنسورها و کارت خروجی مدباس مگاشید به HMI Delta آشنا خواهید شد. این آموزش ها کاملا رایگان بوده و به صورت تصویری برای شما عزیزان ارائه خواهند شد. در قسمت های قبلی آموزش، تمام جزئیات نرم افزاری برای قرائت مقادیر از یک حسگر دما و رطوبت مگاشید، در نرم افزار DOP Soft آموزش داده شد، همچنین سخت افزار اتصال سنسور دما و رطوبت مدباس مگاشید نیز مورد بررسی قرار گرفت. اتصال کارت خروجی مدباس مگاشید به HMI دلتا نیز از نظر سخت افزاری و نرم افزاری مورد بررسی قرار گرفت. در این قسمت از آموزش، نرم افزار و سخت افزار اتصال همزمان سنسورها و کارت خروجی مدباس مگاشید به HMI دلتا بررسی شده است. روش آموزش داده شده، به صورت کلی برای تمام کارت های مگاشید قابل استفاده است.

هدف از ارائه این مجموعه آموزشی، بررسی کیفیت و اطمینان پذیری سنسورها و کارت های ورودی/خروجی مگاشید از حیث پشتیبانی از پروتکل ModBus است. با مشاهده این ویدیوها، میتوانید از صحت عملکرد ماژول های مگاشید اطمینان حاصل کرده و با خاطری آسوده، از محصولات ما در سیستم های اتوماسیون خود استفاده کنید. بدیهی است در صورت استفاده شما از سایر برندهای PLC و HMI ، امکان استفاده آسان از محصولات مگاشید همچنان مهیا است، چرا که محصولات ما به خوبی از پروتکل مدباس پشتیبانی می کنند و قابلیت امکان استفاده از آن ها برای فعالان و متخصصان سیستم های اتوماسیون صنعتی، در هر پلتفرمی به خوبی فراهم شده است.

 

 

 

 

لینک ویدئو

لینک نمونه برنامه

 

برای سفارش حسگر مورد نظر خود به فروشگاه سایت مراجعه فرماید. در صورتی که به سفارشی سازی نوع بسته بندی و سایر مشخصات محصولات تمایل دارید، با شماره های پشتیبانی فنی شرکت (09032524796) تماس حاصل فرمایید.

موفق موید باشید