آموزش, آموزش محصولات مگاشید

آموزش راه اندازی کارت خروجی دیجیتال مگاشید با HMI Delta – قسمت دوم

به نام خدا

قسمت چهارم آموزش محصولات شرکت محرکه گستر آرشید

آموزش راه اندازی کارت خروجی مگاشید با HMI Delta ( دلتا ) – نحوه برنامه نویسی HMI – قسمت دوم

در این قسمت از آموزش محصولات شرکت محرکه گستر آرشید، با نحوه برنامه نویسی HMI برای اتصال کارت خروجی دیجیتال 16 کانال مگاشید به HMI دلتا از طریق پروتکل مدباس آشنا خواهید شد. در قسمت اول از این آموزش، با نحوه ارسال فرمان به کارت خروجی از طریق HMI دلتا آشنا شدید. در این قسمت، نحوه ارسال فرمان برای کانال های شماره 10 الی 16 کارت خروجی توضیح داده خواهد شد. این آموزش ها کاملا رایگان بوده و به صورت تصویری برای شما عزیزان ارائه خواهند شد. تمام جزئیات نرم افزاری برای نوشتن داده بر روی کانال های کارت خروجی مگاشید، در نرم افزار DOP Soft در این ویدیو آموزش داده شده است. در قسمت بعدی آموزش، سخت افزار اتصال کارت خروجی مگاشید به HMI دلتا بررسی خواهد شد. در قسمت های بعدی نیز آموزش های بیشتر (از جمله اتصال همزمان چند حسگر به HMI دلتا، اتصال کارت های ورودی/خروجی به HMI دلتا و …) برای شما مخاطبین و همراهان عزیز تدارک دیده شده است.

هدف از ارائه این مجموعه آموزشی، بررسی کیفیت و اطمینان پذیری سنسورها و کارت های ورودی/خروجی مگاشید از حیث پشتیبانی از پروتکل ModBus است. با مشاهده این ویدیوها، میتوانید از صحت عملکرد ماژول های مگاشید اطمینان حاصل کرده و با خاطری آسوده، از محصولات ما در سیستم های اتوماسیون خود استفاده کنید. بدیهی است در صورت استفاده شما از سایر برندهای PLC و HMI ، امکان استفاده آسان از محصولات مگاشید همچنان مهیا است، چرا که محصولات ما به خوبی از پروتکل مدباس پشتیبانی می کنند و قابلیت امکان استفاده از آن ها برای فعالان و متخصصان سیستم های اتوماسیون صنعتی، در هر پلتفرمی به خوبی فراهم شده است.

 

 

 

لینک ویدئو

لینک برنامه نمونه

 

برای سفارش کارت ورودی/خروجی مورد نظر خود به فروشگاه سایت مراجعه فرماید. در صورتی که به سفارشی سازی نوع بسته بندی و سایر مشخصات محصولات تمایل دارید، با شماره های پشتیبانی فنی شرکت (09032524796) تماس حاصل فرمایید.

موفق و موید باشید