اخبار

حضور مگاشید در هجدهمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی

هجدهمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی (آبیاری، زراعت، نهاده‌ها و باغبانی) روز بیست و ششم آذرماه با حضور مسئولان کشوری و استانی، به عنوان معتبرترین رویداد نمایشگاهی این بخش کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه که طی روزهای 26 تا 29 آذرماه 1398 در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا گردید، 120 مشارکت کننده از 14 استان کشور را گرد هم جمع نمود.

 

این نمایشگاه با هدف معرفی پتانسیل‌های موجود در بخش کشاورزی کشور، ایجاد فرصت جهت برقراری ارتباط و شناسایی شرکت‌های معتبر داخلی، آشنایی با آخرین دستاوردها و فناوری‌های تخصصی ارائه شده از سوی غرفه‌داران حاضر در نمایشگاه، بهره‌گیری گسترده از تبلیغات در جهت افزایش اعتبار و معرفی بهتر شرکت‌کنندگان، واگذاری فضای کاملاً تخصصی جهت بازاریابی و معرفی کالاها و خدمات شرکت، افزایش کیفیت تولید و رسیدن به استانداردهای جهانی، ایجاد زمینه‌های مناسب جهت بحث و تبادل نظر با استفاده از یافته‌های علمی، تجربیات و تخصص و بازاریابی و بررسی امکانات جهت صدور محصولات کشاورزی به خارج از کشور برگزار می‌شود.

محصولات و خدمات ارائه شده در این نمایشگاه، زمینه‌هایی همچون سیستم‌های نوین آبیاری، نهادهای کشاورزی، کشت گلخانه‌ای و ماشین‌آلات و مکانیزاسیون را در بر می‌گیرد و مشارکت کنندگان از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کرمان، کردستان، گلستان، سمنان، البرز، یزد، همدان و قزوین در این نمایشگاه حضور داشتند.

شرکت محرکه گستر آرشید، تولید کننده تخصصی تجهیزات هوشمندسازی زراعت و باغبانی، گلخانه، واحدهای پرورش دام و طیور و آبزیان، در هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی جامع صنعت کشاورزی شرکت کرد. غرفه و محصولات این شرکت مورد استقبال بی نظیر گلخانه داران، کشاورزان، فعالان صنعت گلخانه و دیگر صنعتگران حوزه های مختلف قار گرفت.

 

2 دیدگاه در “حضور مگاشید در هجدهمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی

  1. مهندس خادمی گفت:

    محصولات جالب توجهی عرضه کرده اید.

    1. مهندس صادقی گفت:

      ممنون از حسن توجه شما

نظرات بسته شده است.